Fabryka cukierków Pszczółka rozpoczyna współpracę z lokalną lodziarnią

Briefing prasowy 24.04.2018 4
Fabryka Cukierków Pszczółka rozpoczyna współpracę z lodziarnią Portofino | fot. nadesłane

Już od najbliższego weekendu będzie można spróbować lodów, które powstały dzięki współpracy Fabryki Cukierków „Pszczółka” oraz restauracji „Portofino”.

– Od dłuższego czasu myśleliśmy o takim projekcie, ale zależało nam aby do współpracy zaprosić lubelską firmę, która oferuje podobnie jak my, najwyższej jakości produkty, a także stawia na naturalne i zdrowe składniki – mówi Aleksander Batorski, prezes Fabryki Cukierków Pszczółka.

I tak doszło do współpracy pomiędzy dwoma lubelskimi firmami: Portofino i producentem słodyczy FC Pszczółka.

Lody w czterech smakach

Na początku będzie można kupić cztery smaki lodów „Pszczółki”, które powstaną na bazie znanych i cenionych od lat przez klientów karmelków. Będą to smaki: coffee amo, jogusie, kukułki i miętowe lubelskie.

Jogusie w zależności od sezonowości owoców będą dostępne w czterech smakach: pachnącej poziomki, słodkiej maliny, kwaśnej cytryny i soczystej brzoskwini. Portofino będzie także oferować lody o smaku orzechowego cappuccino, których składnikiem będą cukierki czekoladowe „Coffee Amo”.

Briefing prasowy 24.04.2018

Naturalnie

– Nasze lody produkujemy z lokalnych i najbardziej naturalnych składników. W skład naszych lodów wchodzi m.in. mleko, śmietana i masło. Dzięki współpracy z FC Pszczółka mamy możliwość uzyskania niepowtarzalnego smaku lodów. Czekamy teraz na pierwsze reakcje naszych klientów – mówi Małgorzata Stachyra, właścicielka Portofino.

Gdzie szukać tych lodów?

Lody o smaku pszczółkowych cukierków będzie można spróbować w kilku miejscach w Lublinie: w lodziarni „Portofino” na Rynku Starego Miasta, na Słonecznym Wrotkowie, w Aqua Lublin, w restauracji 2 PI ER w Lubelskim Centrum Konferencyjnym oraz w restauracji „Portofino” nad Zalewem Zemborzyckim.

Partnerzy podkreślają, że są otwarci i gotowi na rozszerzenie współpracy o dalsze smaki. Jakie? O to zarówno „Pszczółka” jak i „Portofino” zapytają swoich klientów w mediach społecznościowych, a także podczas bezpośredniej sprzedaży lodów.

O jakim smaku chcielibyście spróbować lodów? Czekamy na Wasze propozycje w komentarzach poniżej artykułu!

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dodając komentarz akceptujesz regulamin zamieszczania komentarzy w serwisie. Grupa Spotted Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.